חאן לינה גלילי

שתפו:

אם החלטתם לנסוע לטבע ואתם מחפשים מקום לעשות את הלילה בצפון, כנראה שמצאתם את המקום המושלם. בנוף גלילי על פסגת גבעה קסומה שוכן אתר "השביל לגבעה" או כפי שרבים מכירים אותו "המערה", בזכות המערה הסודית שבאתר. השביל לגבעה, אתר קמפינג בצפון הארץ, מתהדר בתפאורה עוצרת נשימה של נופי הכנרת לצד טבע פראי, צמחייה מוריקה ועדרי בקר. האוירה הפסטורלית, הרוח הנעימה ואור הכוכבים מעצימים את חווית הקמפינג ולינת השטח. חאן השביל לגבעה מציע מגוון אפשרויות לינה: חאן קבוצות ומשפחות, קמפינג אוהלים על הדשא, וחושות לינה. במתחם הקמפינג תוכלו ליהנות ממדשאות המקיפות אגם קסום, פינות ישיבה מוצלות, שירותים ומקלחות חמות, מנגלים, מתחמי מדורות ופויקה ואפילו מערה קסומה לארוחה סביב שולחנות. חאן השביל לגבעה שוכן בלב הגליל ליד מושב כלנית (בין צומת גולני לצומת קדרים) במרחק נסיעה קצרה מהכינרת וכרמיאל. בסמוך לאתר הקמפינג תוכלו למצוא מסלולי טיול בצפון, טבע גלילי ירוק ושופע, נחלים שוצפים, שמורות טבע, אתרי בילוי, מגוון מסעדות ושפע של אטרקציות.
אז בקיצור, חאן השביל לגבעה מספק חוויה ייחודית של קמפינג בצפון למשפחות ולקבוצות.

מה בחאן שלנו:

חאן לילה

חאן השביל לגבעה מציע חניון לילה גלילי אותנטי למשפחות, קבוצות ואירועים. אוהלי החאן בנויים כמעין זולות המשלבות אלמנטים של טבע השומרים על האוירה המדהימה של הצפון.

קרא עוד »

חושות

חאן השביל לגבעה מציע חווית לינת שטח ייחודית. חושות לינה גליליות
ללינת קמפינג משודרגת בתוך בקתות עץ אותנטיות המשקיפות אל השדות הפתוחים והטבע המקיף את הגן.

קרא עוד »

קמפינג בדשא

בדרך לצפון ומחפשים מקום לשים ת'ראש? קמפינג השביל לגבעה הוא המקום המושלם עבורכם. אתר פסטורלי על גבעה קסומה הצופה אל נופי הגליל המרהיבים וטבע עוצר נשימה.

קרא עוד »

עוד בשביל לגבעה:

המיקום שלנו:

אנשים מספרים: